Kızlar merhaba eskilerden gelen bir gelenek vardır belki biliyorsunuzdur bebek doğunca bir süre etrafına sarı tülbent koyun diye. (Bebeğin sarılığını alması içinmiş)
Yapan-yapmayan var mı bilgisi olan aydınlatabilir mi? Ben sarı değil de beyaz tülbent koyarım gibi düşündüm şahsen