babyyyytwo Kızlar 17 haftalık olduk ögrnemedim bir türlü kendini saklıyor doktor göremiyorum diyor sizin böyle olan var mı genelde kızlar saklar kendini sizin göstermeyip sonrasında erkek olduğunu öğrendiğiniz var mı
Havin49_ babyyyytwo bana hep kız dediler 20 haftaya kadar göstermedi kendini 14 aylık oğlumla bildiriyorum ki alakası yok
babyyyytwo Alya05 bende kızım da 6 aylıkken ögrendim şimdi de aynısı bir kız bir erkek diyorlar yine herhalde detaylı da ögrenicem o zamana kadar beklermiyim bilmiyorum düşünmekten rüyalarımdan çıkmıyor 😂
eni67 Arkadaşim 23 haftalık bugün öğrendi detaylı ultrason da onunki de göstermiyor du oğlu olucakmış
babyyyytwo eni67 benim bir kızım var kızımda da 6 aylıkken net öğrenmiştim gönül her ikisinden de istediği için insan düşünmeden edemiyor tabi ki önceliği hayırlı sağlıklı olsun rabbim her iki meyveyi de tattırsın
Alya05 babyyyytwo göstermiyorsa kızdır canm erkekler 12 13 haftada belli oluyor. Özel takiplimiisn yoksa devlet
babyyyytwo Ozgemlym ikinci erken göstermiş özel 13 haftalık erkeğe benziyor dedi devlette kıza benziyor dedi ama kesin bir şey diyemem çünkü saklamış belki erkektir de kordon mu pipi mi göremiyorum herhalde yapısına göre kız dedi
supermommss Benım özelde 14+3gunluktu gostermedı bayağı uğraştı doktor kıza benzettım dedi.17.haftada devlete gittım erkek dedı 20.haftada detaylıda tekrar erkek dedıler
babyyyytwo Alya05 her ikisine de gidiyorum bende öyle zannediyordum ama burdaki yanıtlara göre erkek de göstermiyormuş
_23674 Bende 13 haftalıkken gittim baya gösterir pozisyondaydı erkek dedi ama değişebilirde 18 haftalığım kız
yurdgul Bende 16. Haftada gittim kıza benzetti doktor. Bugün 19+4 olduk yine gittim başka bir doktora tam net göremiyorum dedi kız diyesim geliyor dedi. Suanlık kız olarak seviyorum. 3 hafta sonra detaylı var net belli olur orda 😂
pozitifanne06 babyyyytwo 20 haftalık ben de daha öğrenemedim devlete gidiyorum özele gitsem söylerdi ,:(
babyyyytwo pozitifanne06 ben özele gittim 13 de gizliyordu kendini herhalde tekrar gideceğim devlet söylemiyor