Kızlar kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Ne doğru düzgün yürüyebiliyorum ne yatabiliyorum. Yatakta dönemiyorum bile. Canım çok acıyo. Regl olacakmış gibi ağrım var. Tuvalete gitsem de o kan aksa da rahatlasam deriz ya aynı öyleyim. Karnım patlayacak gibi hissediyorum. Ara ara da iğne batar gibi oluyor. Bacaklarımın ağrısını hiç söylemiyorum bile. Yeter artık diyorum. Bunlar normal mi acaba ?