Dun kan vermistim negatif cikmisti bakin yine testte cizgi gordum bu isten bi yanlislik var her testin bu kadar silik cikmasi cidden sikayet etmek lazim okdr para veriyoruz insanin umutlariyla oynuyorlar bilmiyorm testte pozitif cikip kanda negatif cikan varmi sonradan degeri yukselen varmi bilemiyorm adetm 3 gun gecikti catlamaninda 12.gunu fln yazik bu firmalara
