Deletedmom_297 Kızlar merhaba ankarada detaylı ultrason yaptıracağım sinan hocayı düşünüyoruz yorumları genelde iyi sadece perinatalog değil radyoloji uzmanı ve 6000 tl dedi giden var mı memnun mu 🥰
Butterfly06 Deletedmom_297 Ben gittim memnun kaldım , çok ilgili bir doktor , bende kendi doktorumun tavsiyesi üzerine gitmiştim , rapor ,CD ve birkaç fotoğraf verdi baya da uğraştı yani bebek yüzünü yakalamak için