cakirbebek 2 gündür midem ilk haftalar gibi bulanıyor. Birde yanıyor ekstra hiç tat almıyorum yaşayan var mı?😒
ppmerlina cakirbebek ayy ben de bu postu açacaktım valla. Son haftalarda ilk başlardaki gibi belirtiler oluyormuş bitanem forumda okumuştum ben de hiç iyi değilim midem öyle yanıyor öyle yanıyor ki yemek yemesem bile içimde alev topu şişiyor gibi 30+1′deyim
3boysmom cakirbebek benim hiç geçmedi başından beri, şuan 32yiz sanki arttı gibi. ama ilacı hiç bırakmadım prilam içiyorum her gece. yoksa göz açamam gerçekten
yldzmtlu cakirbebek bizde 29+3 valahi midem yanıyor nefesim daralıyor çok yemek istiyorum bu defada midem bulanıyor ne uykudan tat alıyorum nede uyanıkken 3 tremestir gerçekten çok zor geçiyor 2 balayiymis resmen doğruymuş dedikleri
atkaplan 3boysmom ya ben yarın 6 haftalık oluyorum ama gram mide bulantım yok hiç hamilelik belirtisi yok hiçç sadece meme uclarım azıcık hassas o kadar benim midem bulanmaycak sanırım🤣
yldzmtlu cakirbebek son 77 gün var mecburi sezeryan o yüzden 61 gün var 38de alicaz dedi doktorum az kaldı az😂
happyjelibon06 Benimde sabah bulantılarım geri geldi maalesef 😏😏 mide yanması için de sürekli Gaviscon içiyorum doktor zararı yok dedi