Hamileyken demir magnezyum bir sürü takviye aldığım için normal çay kahveye biraz mesafe koydum, bitki çaylarının çoğu muallak onları da içmiyorum. Hava soğudu sıcak içecek arıyorum meyve çaylarına sardım, elma-tarçın, kayısı-karanfil, kuşburnu yapıyorum bir süredir. Başka önerileriniz var mı? Evde kendim demledim hiç hazırları almadım. Kuru/taze meyvelerden çeşitli kombinasyonlar denemek istiyorum. Önerisi olan varsa çok sevinirim.