Saadetokan
Tip 1 2 nasıl belirlenio bilmiorm ama bende şeker hastasıyım.
İnsülin kullanıyorum hap vermediler hamile olduqum icin.
Her ay takip ediliyorum, herqün 4 kere ünsilin vuruluyo, şekeri ölçüp yazıorum.
21 haftalıqım. Salı qünü detaylı ultrasona qircem.
Umarım bebeqime qecmemistir ki sanmıorum içim rahat çok şükür umarm icimdeki qibi çıkar sonuç 😊