akmn Arkadaşlar Tsh değerim 2.41 sizce gebe kalabilmek için dahada düşmesimi gerek Folik asit kullanıyodum bir kaç aydır bıraktım doktora gidicem tekrardan danışmak için
Orkidem8 akmn benim de aynı ama hamile kaldım canım 😌 bazıları kalmakta zorlanır bazısı hamilelikte sıkıntı yaşar ilaç kullanmak zorunda kalır öyle çok çok ta yüksek değil bence
mavikelebek54 akmn hamile kalmak için sorun olacak bi seviyede değil. 1.trimesterda 2.5 altı olsun istiyorlar