Bgusta Selamin aleykum hanimlar 37+3 olduk ve neredeyse 2 haftadir el ve kol uyusuklugu yasiyorum uykudan uyandiriyo gun icerisinde cok rahatsiz ediyo falan. He üstüne mi yatiyisun diycek olursaniz hayir gun icerisinde de uyusmaya basliyor hissizlesiyor. Sadece sag kolum ve elim. Boyle bi durumla karsilasan oldu mu.
Bgusta Deletedmom277 muhim birsey degil ama dimi doktora hemen gitmemi gerektircek bisey degilyani degilmi