Serap_krtk betlulk05 benimde hoşuma gidiyor ilk oğlumun ismi de kerem bu selim olacak Allah’ın izniyle
Serap_krtk aybalasmom dimi bence de ya ama annemler nedense selim ismini hiç beğenmediler bende çok beğeniyorum etkilendim ister istemez
elifayaz112_ Serap_krtk iki isim neden düsünmuyorsunuz sonuçta çocuk ismiyle büyüyecek Yusuf(as.) peygamberin güzelliğini sabrını alır ve Selim ismide güzel isim