anneoluyorummm103 zeynpsna 11 de kan aldılar ama bebeğin dnası kanıma tam geçmediği için 12.haftada tekrar kan aldılar
bingaling562 Feral dna yaptıranlar cinsiyeti de öğrendiniz mi? Artık cinsiyeti açıklamıyorlar diye bir şey duydum ama
arilanki_ bingaling562 fetal dna yı yaptırdığın yer cinsiyeti söylemiyor yasak olduğu için ama sonuçlar doktorunuza da gidiyor doktora giden sonuçlarda da cinsiyet oluyor doktorunuz söylüyor cinsiyeti
dimpleuser pelinyilmazz ücretli yaptırdım yabancı firma yurt dışına gitti biraz pahalı ama yüzde 90 garantiliydi