anonim211 ygmrzmra13 happy mom forum kısmında resim yükleme yeri var ordan bağlantıyı kopyalayıp yapıştırıyorsunuz
sseymamoms Kızlar Reglinize kaç gün vardı öğrendiğinizdeee ? Benim yarın 4 gün kalmış oluyor yarın yapıcam cıkabilir belki dimi🥹
nuriyegcl sseymamoms evett sizde silik bir şekilde öğrenebilirsiniz 🫶🏻 ama en sağlıklısı gecikmesini beklemek geç döllenme olursa gecikse bile silik çizgi çıkıyor benim öyle olmuştu
Meral_63 iremm24 vala test ismini untum desem bi kaset testi biri de erken gebelik testi her ikisi de aynı çıktı
Solmaz-Papatya anonim211 evet benimde testim çok silikti hatta hastaneye gitmedim küçük bir değer cıkacak diye evdeiki gün arayla testle takip ettim🥹