Smsmykla Bunun için doğum sonrası değerlerinize bakılması gerekir. Böylelikle normal şartlar altındaki şekerinizi gözlemleyip bir sonuca bağlarlar. Ama lohusalık döneminde siz siz olun, şerbetlerden uzak durmaya bakın. Süt olsun diye içebiliyoruz normalde içmeyeceğimiz kadar şekerli şeyleri, bu da değerlerinizde yanıltıcı sonuçlar oluşturabilir.