humahmet Merhaba arkadaşlar 17+6 haftalık gebeyim bebeğimin kalbinde parlaklık gözlendi başka da bir sıkıntı yok ama parlaklık normalden büyükmüş böyle olup sıkıntı yaşayan var mı veya doğum yapmış olan ?
myangelson humahmet 19+5 de detaylıya gitmiştim orada doktor gördü küçük bir parlaklık var dedi. Ama başka belirti olmadığı için down düşünmüyoruz şuan takip edecegiz dedi. 26. Haftada tekrar gel dedi. 26. Haftamda baktilar parlaklık yok dediler. Zaten doğum yaptım oğlum 7 aylık oldu 😊
Burcu81- humahmet kaçıncı haftada olduğunu hatırlamıyorum ama benim kızımda da vardı sonradan kayboldu endişe etme şuan doğdu 28 günlük oldu bile 🥹🥰🫠
3boysmom humahmet benimde ikizlerimin birinde gördü perinatolog, normal dedi hep oluyo sonra geçiyo dedi. şimdi 32 haftalığız geçmiş çok şükür
demirrleydi_ humahmet başka bir sıkıntı yoksa o parlaklık kalpteki delik olabilir ablamın bebeğindede vardı parlaklık doktor kalpte delik olacağını ama bu görülen bir durum olduğunu ve zamanla kapanacağını söyledi endişe etme
ddygg000 Başka sıkıntı yoksa önemsiz bir durum diye biliyorum korkmayın. 2li test veya fetal dna yaptırdınız mı?
humahmet ddygg000 2 Li Test yaptırdım onda da sıkıntı çıkmadı tek sıkıntı 17. Haftalarda parlaklığın bu kadar büyük olması beklenmemesi fetal dna yaptıracam büyük ihtimalle
humahmet myangelson yaa inşallah benimde öyle olur sağlıkla alayım kucağıma evladımı 🫶🏻 çok korkuttu doktorum senin normalden büyük vs dedi bugünde perinatolaga gittim oda aynı şeyleri söyledi 😔
myangelson humahmet belli bir boyutu mu var acaba onu gecince önemli olarak düşünüyorlar. İnşallah hiçbir sorun yoktur güzellikle sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲🏻
humahmet myangelson perinatolaga sorunca sadece bu haftaya göre büyük endişe veriyor dedi öyle deyince korktum
humahmet @demirrleydi_ 3boysmom başka birsorun yok sadece büyüklüğünden dolayı endişe ettiler ve benim yaşım da 34 olunca risk yüksek oluyormuş bilmiyorum ki korkuttular baya birde ilerleyen haftalarda geçse bile bu bir şey yok anlamına gelmiyor dedi kalıtsal hastalık anlamında
demirrleydi_ humahmet doktorlar sürekli en kötüsünü düşünür ve düşündürür merak etme kalbinde delikle doğup sonradan kapanan çok fazla bebek var