Hasharia benimde canım çok sıkılıyordu bu şekilde çok erken hissedenleri duyunca ya da okuyunca hatta geçen haftaki muayeneye kadar çok korktum acaba bebeğe bir şey mi oldu diye, sonra bir baktım bebek içerde kıpır kıpır. Daha bebekler küçük hissetsek bile anlamakta zorlanabiliriz. Doktor hissetmemen çok normal 20. Haftadan sonra hissedersin demişti. Dediğim gibi hissettiğim şeyin bebek olduğundan ben halen emin değilim öyle güçlü bir vurma yok. Günde bir kaç defa seğirme gibi pıt pıt bir şeyler hissediyorum