Mervesultan güncel fiyatları bilmiyorum canım 4 ay oldu ben doğum yapalı muayene ücreti 120 TL ydi sanırım fakat gerçekten hakediyor ondan doğum yapanlar son ana kadar normal doğum taraftarı olduğunu söylediler benim sezeryan olduğu için normali hiç komusmadik fakat vicdan konusunda gerçekten çok vicdanlı zaten bir defa muaynesine git anlarsın senle annesi die konuşur yatağa kendi yatırir kendi kaldırır karnını kendi jel sürüp baktıktan sonra siler senin canın yandığında senden çok üzülür seni bebek gibi sever çok tatlı çok ilgili bı doktor 😊