Selam kızlar 17.haftada serklaj oldum şuan 21+4 haftalık oldum dün gece ilk kez yaklaşık bir saat boyunca bir karın ağrım oldu kasılmamı anlamadım çünkü kasılma nasıl bilmiyorum ha karında belirli bir yere toplanma yoktu genel karın ağrısı gibiydi aşırı korktum sancı sandım sonra afedersiniz gaz yapınca geçti sizce gazdan dolayımı ağrımış olabilir 🤔 birde bu ahırdan iki saat önce 4 tane incir yemiştim o mu etkiledi diye düşündüm ama bilemedim aşırı korktum kasılma olsa nasıl anlayacam yaaa eğer devam etseydi acile gidecektim