mucizem__ Ftmaaaaaaa kız erkeği bilmem ama ilk gebeliğim de kizim oldu çok karnım yoktu şuan ikinci gebeliğim erkek 4 aydan sonra belli olmaya başlamıştı artık 2. Gebelikte karın daha erken çıkar derler ya
anneoluyorummm103 Ftmaaaaaaa 27+4 erkek bebişim olacak karnım daha yeni yeni belirgin bol tişört giyince kamufle oluyor
1kovakizi 5.aydan sonra çıkıyor herkesin genelde benimki kız 6.ayın ortalarında çıktı karnım iç karınla ilgili bence canım
ylnydgd Cinsiyetten bağımsız sizin vücudunuzla alakalı bir durum karnın çıkması. İç karın denilen alan, mevcuttaki kilonuz vs gibi. Ben çok zayıf olduğum için 3. Aydan anlaşılır durumdaydım.
butterflyys Cinsiyetle alakalı bir durum değil canım iç karın yapınızla ve fiziğinizle alakalı benim 7 aya girene kadar hamile olduğum belli değildi bile
esirtu İlk bebekte hemen çıkmayabiliyor benm 6 aydan sonra çıkmaya başladı şimdi 5 ayligim 2 çıkmaya daha erken cikti