ilkiminannesi benim ilaçsız normal döngüde yapılmıştı transferim, transfer günü sıkışık olmanız isteniyor, aynı gün embriyo çözdürülüp transfer işlemi yapılıyor. Transfer sonrası 1 saat dinlendiriyorlar. Sormak istedikleriniz varsa yardımcı olmaya çalışırım😌 umarım çok güzel geçer süreciniz 🙏🏻