aysct Haftaya doktor kontrolüm var ikili, üçlü test yaptırmak istemiyorum o stresle bir hamilelik geçirmek istemiyorum. Sizce gerekli mi yaptırmayan var mı
Ayseguls_baby aysct ben yaptırmadım bebeğim hep önden gidiyordu 12. Haftada ense kalınlığı ve burun kemiğine bakıldı sıkıntı yoktu. Detaylı ultrason yaptırdım sadece
aysct Ecisbicis yani düşünüyorum birşey varsa aldırır mıyım diye aldırmam o zaman niye yaptırayım diye düşünüyorum çok ikilemdeyim
Ayseguls_baby aysct hayır bebeğin gelişimi hep iyiydi eğer ki doktor bir sıkıntı görseydi ensesi kalın vs deseydi yaptıracaktık