Prospectivemom Konya’da yaşayıp da Şükran Doğru’ya giden var mıydı? Hastaneden ayrılmış. Aradılar biraz önce ne yapmak lazım? Yeni doktor arayışına mı girmeliyim doktor bi yerle anlaşana kadar beklemeli miyim?
Deletedmom0018 Prospectivemom farabiye geçmiş. Farabi hakkında bilginiz var mı internette okuduğum kadarıyla sancı odaları falan ayrıymış ve kimseyi yanına almıyorlarmış
Prettybaby Prospectivemom Prospectivemom Ben o doktor ile ilgili çok olumlu şeyler duymadım tabi kişiden kişiye değişebilir ama benim doktorum Ali Sami Gürbüz çok memnunum 😊
Shrrife Memnunsan bekleyebilrsin. Ben başkent Eser çolak'a gittm doğumum da orda oldu çok da menun kaldım belki aradaki sürede lazım olur 😊
Prospectivemom Shrrife teşekkür ederim. Daha bugün muayene olmuştum bi dahaki randevuyu 30 Mart diye konuşmuştuk. Bakalım hayırlısı artık 🙃
Prospectivemom Deletedmom0018 cevap verdiğiniz için teşekkürler ben de pek Farabi taraftarı değilim sanırım doktor değiştiricem 🙄
Prospectivemom Prettybaby yanıtladığınız için teşekkürler, bir kaç doktor tarafından takibim yapılıyor medovada sanırım orada devam edicem