kubraai Kızlar benim bu ikinci hamileligim ilki sezaryendi ikinci içinde normal olması için gebelik okulu önerdi doktorum gebzede il sağlık müdürlüğünde varmıs giden arkadaslar varmı ne yapılıyo okulda
YyyyYasemin kubraai bende etlik şehir hastanesinde takipliyim ama gebelik okulunu çok öneriyorlar gerekirse online katıl dediler ama bilmiyorum acaba ne öğretiyorlar ne oluyo gidip gitmeme arasında kaldım
kubraai YyyyYasemin bende aynıyım düşünüyorum gitsem mi diye haftada bi kaç günse gidebilirim ama hergün olursa gidemem ama büyük ihtimal hergün yapmazlar