defne-123 Hanımlar 23. haftadayım ve detaylı ultrason yaptırdım..Herşeye normal dedi doktor ama en sonda ARSA teşhisi koydu.ARSA sağ kola giden damarlardan birinin gitmesi gereken yerden değil başka bir yerden gitmesiymiş.Ve doktor bunun down sendoromlu bebeklerde daha çok görüldüğünü söyledi.Böyle durumla karşılaşan var mı lütfen yardımcı olun 😞
katzee defne-123 dün bende ayni durumu yaşadım bu teşhis kondu ve bobreklerinde buyume oldugu soylendi nipt testi önerisi yapıldı
BabyK defne-123 benimde bebegime arsa teshisi konuldu bir sorun yasadinizmi acaba bende cok endiseliyim