babyshark__ Kızlar beta 2.914 çıktı çok şükür 💓 iki günde bir kan vermeme gerek var mı koydeyiz hastane çok uzak eşim çalışıyor c.tsi donucem eve pazartesi ilk işim doktora gitmek olcak
Rumsamut babyshark__ Bence vermeyin kadın doğuma gittiğinizde zaten tekrar tahlil isteyebilir. Orda bakarlar beta değerinin artışına
mutlumoomm babyshark__ direk kadın doğuma gidin keseye bakıp tekrar kan tahlili isteyebilir bende öyle olmuştu 1500 üstünde keseye bakılıyor
babyshark__ Rumsamut öyle yapcam döndüğümde direkt gidicem hem belki kese daha net olur adetime göre 4+6 haftada gidene kadar 6haftalik olur
babyshark__ mutlumoomm şuan kese gözükür dimi net kalp atışı kaçıncı haftada duyulur adete göre 4+6 haftalık bebiş
Nadiyecelik_1 babyshark__ adete göre öyle ama gittiğinde keseye göre haftası 1 hafta bi kaç gün büyük durabilir gittiğinde görürsün bazen 6lı haftalarda bazende 7li haftalarda duyuluyor kalbi ama 8+larde net duyulur sağlıkla gelsin bebişin🤲🏻🤍
mutlumoomm babyshark__ ben 6+5 ken gittim duymuştuk ama 7 haftada da duyan var giderseniz keseyi görürsünüz bir dahaki gittiğinizde de kalp atışını duyarsınız inşallah Rabbim hayırlısıyla doğurmayı nasip etsin