Masalceylan Kızlar onaylandı diyor nasıl alıcaz parayı bide benim ikinci çocuk ağustosta doğum yaptım ona ayrı mı başvurmam gerek
Deleted33000 Masalceylan ilkogretmenim ailem uygulamasını indir bilgileri gir para yatınca orda görünüyor ozaman gidi cekebilirsin canim
NoName_ Masalceylan kaçında doğum yaptınız,ben 28inde doğum yaptım başvurum onaylandı ama hala yatmadı genelde diğer ayın 29,30unda diyordu ama iki gündğr kontrol ediyorum yatmış görünmüyor
Papatyael47 Deleted33000 1 buçuk ayı olduk biz o uygulamadan baktığımızda Kimlik tcsiyle kayıt Yok diyor neden acaba
Deleted33000 Masalceylan benimki öyle oldu para yattı cuma günü ama daha çekemedim benim oğlumda 3 temmuz da doğdu daha hiç almadım benimde üçüncü çocuk
Deleted33000 Papatyael47 kayıt düşmemiştir daha bizimki de geç düştü neden oluyor bilmiyorum gerçekten