gencannesi mavi123_ son kontrolümde doktora bunu sordum bir iki hafta menden gitmelerin sorun yaratmayacağını söyledi eğer iri bir bebek olursa o zaman erken olur doğum dedi
Daisyy000 mavi123_ Hayır olmuyor. Zaten genelde ilerleyen haftalarda haftasını yakalıyor. İlk oğlumda da öyleydi