Zeynep0205 Merhaba Dogum yapalı 14 gün oldu. 3 gün önce antibiyotik tedavim bitti. 2 gün sonra ishal oldum su gibi. Doktora gittik probiyotik ishal kesici ilaç falan verdi ama hiç faydası yok. Benim gibi olanlar var mı ne yapmam lazım sasiridm