Kızlar 2. Doz tetanoz oldum birincinin kol ağrısı 1 hafta 10 gün sürdü nerdeyse mahvoldum şimdide 2. Dozu vuruldum o ağrı yüzünden hiç 2. Yi olmak istemedim ama işte doktorum önerince mecbur ağrımaması için bir şeyler yapan faydasını gören var mı şuan kolum yine ağrıyor