baharf1 Nimo marka canım dün akşam yapmıştım bir şey çokmadı bu gün ilk idrarla yaptım ilk 2 dakika çıktı ama biraz zor gözüküyor
guvbn baharf1 inşallah vardır canım rabbim gönlüne göre versin inşallah bende şuan hamileyim rabbim tez zamanda tüm annelerin kucağını boş bırakmasın inşallah
sseymamoms baharf1 sizin var gibi. Bende aynı markayla yapmıştım negatif cıkmıştı tabi cok erkenden yapmıştım testi :)
penbe_karisi Evet canım çizgi var testi istersen tekrarla son zamanlarda çok yalancı pozitif var emin olmak için tekrarla 😍😍😍
Rumsamut baharf1 Neden bu kadar erken yaptınız kan bile vermişsiniz. Negatif çıktığında üzülürsünüz yapmayın. Beta değerinize göre hamile değilsiniz ama zaten çok erken davranmışsınız. Adet gününüzü bekleyip test yapmalısınız
senos15 baharf1 artık erken gebelik testleri yasaklansı testin çizgisine göre betan 25 falan olması gerekirdi çok yanıltıyorlar kaset testten vaz geçmeyin