Kızlar dünden beri yazıyorum kimse cevap vermiyor ama ev taşıdım üstüne grip oldum bugün 3. Günüm kulağım akıyor kuru balgamlı öksürüğüm var bugün zor nefes alıyorum resmen 34+4 oldum tansiyonumda sınırda çıkıyor gripten dolayı mı kızlar nasıl geçer antibiyotik kullanıyorum ama daha fayda etmedi