_prenses_annesi Kızlar selam 14 hafta olduk 3 gündür aşırı yoğun bulantıdan hıc bırşey yıyemıyordum dün hastaneye gittim ve protegin kaçağı olduğunu ve iğneye başlamam gerektıgını söyledi doktorum bnımle aynı durumu yaşayan var mı surecınız nasıl ilerledi
aybalasmom _prenses_annesi enfeksiyon varsa ondan da olabilir, bende de çıkmıştı tansiyonum normaldi enfeksiyondan dedi ilaç verdi tekrar tahlil verdiğimde negatif çıktı
_prenses_annesi aybalasmom inş bende sızın gıbı olurum tekrarki testte temız çıkar sonuç bana iğne verecekti geri zimaks400 diye bir ilaç yazdı sizdemi bunu kullandınız acaba
aybalasmom _prenses_annesi ne iğnesi verecekti. Yok ben sadece enfeksiyon için üromisin di galiba adı onu kullandım. İnşallah sorun yoktur içiniz rahat olsun
_prenses_annesi aybalasmom bilmıyorum ki doktorum öyle söyeldı dün yarın sistemi açıldığında iğne yazıcam dedı geri hapa cevırdı anlamadım dünde zaten serum ve progestanın ignesını vurdular
aybalasmom _prenses_annesi anladım. Maalesef o kadar bilgim yok. İnşallah sadece enfeksiyondan dolayı öyle çıkmıştır da enfeksiyonun da hemen geçer o da negatif çıkar🙏 bilgisi olan yazar inşallah