bsrrrrr Öğleden sonra sezeryana giriyorum bebeğime kavuşmama saatler kaldı. Dua ederseniz çok sevinirim. Hepimiz sağ salim kucağımıza alalım bebişlerimizi 🥰
Miniginannesiiii1111 bsrrrrr rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin darisida bize inşallah vaktinde 33+6 şükür ❤️🌼
Aloska bsrrrrr dualarımız seninle balım sağlıkla huzurla bereketle kucağına al minik bebeğini evin kucağın neşeyle dolsun balım 🩷🥹
bsrrrrr Çok teşekkür ederim hepinize ❤️ 39+3 üz bizimkinin gelmeye pek niyeti yoktu bende yoruldum artık bu güne karar kıldık hayırlısıyla inşallah 🌸