busenaz689 Abab 14. Günden itibaren başladık herhangi bir sorun yasmaadik. Dkktorum sadece devletin verdiğini degil de içeriği temiz olanı kullan dedi
busra05_ Hayır canım doktorun önerisiyle yenıdoğandan itibaren kullanılanıyoruz 4. Ayda suan Allaha şükür bi sıkıntı olmadı ama bır sorun mu yaşadınız doktoruna danısın