inm Henüz isim bulamadım kızlar önerisi olan var mı doguma 1,5ay kaldı sızın bebitolarınızın isimleri ne
QueenBahar_ inm Benim kızım ismi Nefes eşim koydu 2 inci kızım Adını Eylül koymak çok istedim son anda Elif oldu ama elif ismi çok hoşuma gidiyor NEHİR ALYA EYLUL AREN CANSU PARLA DURU MİRA MİHRA DENİZ YAĞMUR ALMİLA Aklıma gelen isimler bunlar canım 🌸
daisymom_99 Altın🌸 kızımın ismi diğeri Azra🌸 Parla,Akşın,Ezgi,Doğa,Maysa, bu isimlerde hosuma gidiyor 🌼