Kızlar vajinismus olup tedavisi olan var mı ya da kendi başaran ben böyleyken hamile kaldım sezeryan oldum ve normal doğum sancısı çektim 8.5 acilmam oldu ama ben korktum sezeryan istedim hemen korkuyorum yenemem diye acilmam olunca ilk deneme de acımam da olmaz sanirim ama kasılma çok bacaklarımı acamiyorum