Pelinytm bunu ben geçen hafta yaşadım şu an 26 haftadayım, kafayı yiyecektim resmen hatta konu açtım buraya. Acile gittim bir şey çıkmadı birkaç gün sonra kendi doktoruma gittim yine hiçbir şey çıkmadı çok şükür. Doktorum bebeğin hareketlerinden dolayı oluyor, rahmini tekmeliyor o da sende ağrı yapıyor dedi. Bir de ekstradan magnezyum başladı. Siz çok yorulduğunuz için de olmuş olabilir ama ben de yürüdüğümde yaşıyordum o ağrıyı. Benimki gibi bebek hareketi kaynaklı olabilir