yasarceyda12 Smyyeeblgen doktorun karar versin canım ben enfeksiyon riskinden dolayı prezervatif kullanıyorum haftada 1 ilişki oluyor doktorum öyle önerdi
nurssmom Smyyeeblgen bazı dr.lar korunulmasını tavsiye ediyor çünkü spermler rahim ağzını yumuşatıyormuş. Bazı dr.lar hiç gerek yok diyor. Ama bence 34haftadan önce riske atılmamalı korunulsa tabiki daha iyi
Zelis_ozdrgn Smyyeeblgen benim doktorum normal ki gibi ilişkiye girebilirsin hiçbir sıkıntı yok dedi korunma vs önermedi risk olmadığı sürece ilişkide hiçbir sıkıntı olmuyor yani 7 aydır hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür doktorum sıkıntı olmaz dedi
anneoluyorummm103 Smyyeeblgen bize doktorlar hep prezervatif kullanın dedi enfeksiyon riskinden dolayı 🤷🏻♀️
yasarceyda12 gulisikc1 evet bu mentollüler oluyor onlardan değil normal olandan kullanıyoruz valla bi sıkıntı yaşamadım açıkçası
Havin49_ Smyyeeblgen benim doktorum korun gibi bişey hiç demedi hiç korunmadım hamileyim yine doktorum yine öyle bişey demedi