Devlet hastanelerinde vajinal doğum yapıldığı zaman gebe eğer ki doğum sancısına dayanamıyorsa ve epidural istiyorsa epidural yapıyorlar mı? Devlet hastanesinde böyle bir uygulama yapılıyor mu? Bilenler yada yaşamış olan hamişler yazabilir mi? Merak ettim.