merhaba kızlar öncelikle her doğum kişiye özel ve her beden aynı değil fakat ben hamileliğimin başından beri hep sezaryen istemiştim vajinal doğum beni hep daha çok korkutmuştu 29 eylülde gün almıştık fakat benim kızım 28 eylül de gelmeyi tercih etti🙈 kendimi birden ameliyathanede buldum ama hep sezaryene hazırlandığım için sıfır stresle doğum alanına geçtim öncelikle belime yapılan iğneyi asla hissetmedim sonda zaten iğneden sonra yapıldı ne olduğumu anlamadan 2 dakika içerisinde kucağımda buldum yavrumu ondan sonrası zaten dikişim atıldı bana sakinleştirici yapmalarına rağmen çenem çok açılmıştı sürekli sohbet halindeydim🙈 bugün 2.günümüz ağrılarım asla olmadı sadece dikiş acım var yatıp kalkerken bi kaç saniye zorlanıyorum(o da cok normal bence) size tavsiyem sadece bol bol yürüyün gaz çıkarmaya bakın sakın ben sezaryen oldum psikolojisine girip dikişlerinize yenilmeyin benim doğum hikayem bu şekil geçti umarım diğer anne adaylarımızda sağlıkla yavrularına kavuşur 💖🌸