Hanımlarr bir türlü isme karar veremiyorum. Benim adım Yeliz. Eşimin adı Oğuz. Eroğlu soyadımız.
Aklıma Belis ismi geliyor ismine yakın diye. Sizce Belis ismi nasıl? Sizin öneriniz var mıdır şöyle söylemesi hoş güzel yine anlamı da güzel olabilecek..