ru_a6 bana bunu özelde bi doktor yazmıştı, aksilik işte içime sinmemişti kullanmamıştım, o gece çok minik lekem geldi, evimin yakınında devlet hastanesinin kadın doğum aciline gitmiştim, bu ilaçtan bahsedip kullanmadığımı söylemiştim, orada ki hekim direk dedi bunu sana kim yazdı, seni doğurtmaya niyeti var heralde, çok etkili bi fitil, bazı hastalarda açılma yapıyor, haftası küçük olanlara asla yazmıyoruz dedi, onun yerine donaxyl yazmıştı, şok olmuştum, o dönemde 24 haftalık felandım