Merhabalar, yine yeniden :)
2,5 yıl önce acil serklaj olmama rağmen 26 haftalık doğum yapmış biriyim. Çok şükür bebeğim iyi 2,5 yaşında.Ben birşeyi merak ediyorum, oğlumun bir kardeşi olsun istiyorum ama aynı şeyleri yaşamaktan da çok korkuyorum. Serklajlı olarak ikinci gebeliğini yaşayan hanımlar varsa eğer süreciniz nasıl ilerliyor? Tabi ki herkesin durumu ve şartları farklı ama genel olarak aynı korkular aynı durumlar mevcut diye düşünüyorum.