Anonym666 Selam kizlar ben aşılama olduktan 13 gün sonra gebelik testi yaptim negativ cikti bu carsamba adetlenmem gerekiyor suan icin adetin gelecegini hissetmiyorum sizce pozitive dönermi? Bi umudum varmi halen?
emine717_ Anonym666 beklenen adet tarihine bat deniliyormus canım ben de burada öğrendim son adet tarihi sat beklenen adet tarihi bat
emine717_ Anonym666 insalalh önümüzdeki ay her şey gönlünce olur canım benim yeni ay yeni umutlar demek 🥲
Anonym666 emine717_ inşAllah ikinci aşilamaya gececez umarim mucizem bana tutunur.. ben vajinismus hastasiyim normal yollardan gebe kalamam.. ihtiyacim var artik bu mucizeye .. icim yaniyor…
emine717_ Anonym666 rabbim gönlüne ferahlık versin ben de 2 senedir mucizeyi bekliyorum 🙂inşallah mucizen seni de beni de bulur 🐣