Baltanam41 Kızlar gebeliğim yeni yarın kese ve bebek için bakılacaktı ama dünden beri aşırı kötüyüm bugün iyice burnum tıkandı su dahi içemiyorum nefes alamıyorum ne yapacağımı şaşırdım nazetin vardı dayanamadım sıktım ama asla fayda etmedi😞
Gulkiz22 Baltanam41 geçmiş oldu bende sizin gibi hastayım salgın var bol bol dinlenip meyve falan tüketin çok zorda kalırsanız serum bağlatırsınız
Iremsel_ Baltanam41 ben de senin gibiyim canım çok kötü oldum nefes almak imkansıza yakındı benim için bir de alerjik astım hastasıyım grip çok kötü yaprı 1 haftadan fazladır geçmiyor bi acile git parol serum yaptılar biraz iyi geldi hava galan da veriyorlar iyi geliyor ama o günlük dikkat et kendine rabbim yardım etsin inşallah hepimize
Baltanam41 Gözlerim yanıyor nefes alamıyorum uyuyamıyorum salgın var diyorlar böyle bir zamanda kötü hasta oldum yaaaa napsam iyi gelirrrr
ecemk94 Direkt acile gidip serum taktırın hamile olduğunuzu söyleyin mutlaka. Hamilelikte hastalık çok uzun sürüyor önden tedbiri alın biran önce. (1 ay hasta yattım serum yiyip serumdan 10 gün sonra ancak iyileştim)
Baltanam41 Iremsel_ sizede çok çok geçmiş olsun yarın kdoğuma danışıcam hayırlısıyla bebeğimi bir görsem dün aşırı bel ağrım vardı😞
Baltanam41 ecemk94 teşekkür ederim yarın hayırlı bir haber alırım inş sonrasında dediğiniz gibi en kötü acile başvururum çünkü vücudum da kırılmaya başladı ve aklıma malesef korana geliyor