Deletedmom_290 yine de önceden stoğu önermem. Oğlumda premium care kullandım hep çok memnundum, kızımda inanılmaz pişik yaptı.
G.oon baya güzel bir bezdi ama türkiyeden çekildi.
Molfix in çeşit çeşit bir sürü modeli var düz olan iki çocuğuma da kötü geldi mesela.
Hepsinden 1 paket alın isterseniz ama aldığınız bez iyi gelmezse boşuna verdiğiniz bir sürü para olacak..