Elifsemra Benimde 2.gebeliğim, erkek bebiş. Normalde de hareketliydi, hareketlerini hissetmediğim gün olmamıştı. 30.haftadan sonra çok değişti, daha fazla hareket etmeye başladı. Hatta geçen hafta doktora sordum, çok hareketli korkmalı mıyım diye hareketli bebek iyidir dedi. Bugün tam 35 haftalığız nerdeyse hiç uyumadı desem olucak, neden bu kadar kımıldıyor bilmiyorum. Tekmelerini baya kaburgalarımda, karnımda ve aşağıya doğru çok hissediyorum hatta canımı bile acıtıyor, kontrolüm haftaya salı o zamana kadar durabilir miyim bilmiyorum 🥺🤷♀️