Merhabalar kızlar ben 6+3 haftalık hamileyim. Doktorum kasık ağrılarım olduğu için Duphaston yazmıştı sabah bir akşam bir olacak şekilde. Ama kullandığım günden beri inanılmaz bir mide bulantısı çekiyorum hayatım zehir oldu. Kasık ağrılarımda geçti sizce bırakmalı mıyım? Kullanıp birden kesen var mı?