Bebissever nasıl bi doğum yaşayacağınızı kestiremiyorsunuz maalesef, ben doğum yapacağım gün sanki hissetmiş gibi gecesinden uyku tutmamıştı, kalkıp duşumu almıştım, kişisel bakımlarımı yapmıştım, sonra saate baktım sabaha karşı 4-5 civarıydı, neyse dedim az bişey şöyle uzanayım, gözlerimi kapatmıştım ama uyumuyordum, saat 6 ya geliyordu, kasık tarafımdan tık diye bi ses geldi 😅 çok minik bi akıntı hissettim, aşırı heyecanlandım hemen banyoya koştum, ay acaba suyum mu gelecek ki dedim, klozete oturmamla bardaktan boşalırcasına gelmesi bir oldu, dizlerim titredi hem heyecan hem korkudan, tarif edemiyorum 😂 abartısız 5-6dk boyunca aktı, baktım duracağı yok annemle eşimi kaldırdım, dedim bizimki geliyor sanırım arabayı hazırlayın dedim 😅 hemen belimden aşağısını yıkadım, baktım halâ geliyor, depent takmak geldi aklıma onu taktım, yoksa mümkün değil banyodan çıkamazdım 😳 ondan sonra hızlıca giyindim 15dk içinde evden çıktık, arabaya bindikten sonra belime kasığıma sancılar girdi, yolda iyice sancılarım arttı, yani ben duş alıcam diye evde az daha oyalansaymışım evdende çıkamazmışım ambulansla geçermişim o derece 🫠 doktorum şok oldu doğumumun bu kadar hızlı ilerlemesine, bi gittim ki 4cm açılmam olmuş, suyum gelir gelmez sancım geldi yani, duşla vakit kaybetmek çokta mantıklı değil 🥲