nurssmom raksanayusifova mide yanması olmazmı bazen had safhada maalesef. Bel ağrısı çok feci. Sürekli kabız oluyorum. Nefes nefese kalıyorum. Ellerim ayaklarım sabit kalınca uyuşuyor. Havaların soğuması karın ağrısı yaptı ve çok sertleşiyor üşüyünce o yüzden kat kat kapatıyorum göbeğimi.
Daisyy000 raksanayusifova Akşam yemeğini 6dan önce yersem sorun yok ,geçe kalırsam gece midem yanıyor. Onun dışında ödem başladı, gerçi ben çok kilo aldım ondan kaynaklı :(
Turuncukelebek Biraz bel ağrısı oluyor o kadar biraz is yapmak istememe var halsiz hissediyorum kendimi sizin nasıl gidiyor
raksanayusifova Turuncukelebek Bel ağrım ara sıra oluyodu şimdilik yok canım ama halsizlik baya var ya hiçbirşey yapmadan sadece oturmak istiyorum. Temizlik yapıncada kasılmalarım çoğalıyo
Turuncukelebek raksanayusifova aynen bendede gittikcede daha fazla is yaptıkca yorulcaz benim 3.gebeligim en sevmediğim dönem. Son 3 ay🤣🤣
raksanayusifova nurssmom Kabızlık bendede var. Hamile kaldğm günden var çok zor, İnşAllah sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi az kaldı artık😍
nurssmom raksanayusifova benim 2 haftadır falan var normalde çok oluyordum ama hamilelikte düzenliydi şimdi kabızlık çok zor geldi korkuttu 🥺evet zaman geçiyor şöyle gözümü açsam kapasam 4 hafta geçmiş olsa hemen 32yi bitirsem diyorummmm
nurssmom raksanayusifova doğum ne kadar yaklaşırsa o kadar iyi 8 hafta kalır oda öyle böyle geçer diye 😂 riskli gebelik yaşıyorum hep korkuyla geldim bugünlere benim için doğum ne kadar yakın o kadar iyi. Birde hormonlar arttıkça migren atakları çoğalıyor 😭
raksanayusifova nurssmom Bendede Kalp şekli rahim olduğu için erken doğum riskim var onun için hep kontrol ediyolar🥺 Doğruyu söylersem bende artık bu 2 ,3 haftada geçsin 30 lara gireyim diyorum sabrsızlanıyorum bir yandanda korku
nurssmom raksanayusifova binlerce şükür artık doğanda /90 yaşama şansı varmış geldiğimiz bugünlere binlerce şükür 🤲 yaklaştıkça korku heyecan çok oluyor